کد خبر: ۵۳۰۰۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۹ مهر ۱۴۰۲
«جایزه بگیر‌های لعنتی زرنگ»
حالا شهرام همایون، مجری تلویزیونی ضدانقلاب هم معترف است که همه دعوای اپوزیسیون سر پول است. او در ویدئوی منتشر شده از برنامه‌اش عصبی است، برای اینکه طبق گفته او، در میان اپوزیسیون «دزد و نوکر» محبوب هستند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، همایون که در حال صحبت در مورد اپوزیسیون است، پس از تحقیر اقدامات براندازان و کم و کوچک دانستن آن می‌گوید: «همه‌اش هم دعوای پول است؛ سراغ هر کس که بروید!» او ادامه می‌دهد: «این میلیون‌ها پولی رو که گرفتید، چی کار کردید؟ خیلی جالب است، در اپوزیسیون دزد محبوب است، نوکر محبوب است، مگه همچین چیزی میشه؟! میگه من از عربستان پول می‌گیرم، تلویزیون دارم، تو داری به من حسادت می‌کنی!» او با نوکر عربستان خطاب کردن امثال شهریار آهی و نام بردن از مؤسسات ضدایرانی و اشاره به تأسیس جدید چنین مؤسساتی، می‌گوید: «این سازمان‌ها برای چیه، پولش از کجا میاد؟»

موضوع کاسبی و کسب درآمد لیدر‌ها و چهره‌های خاص براندازان از مسیر مبارزه با جمهوری اسلامی ایران، موضوع جدیدی نیست و بار‌ها از سوی افراد مختلف – اعم از اپوزیسیون و غیراپوزیسیون- مطرح شده است.
شهرام همایون پیش‌تر هم از رقم کاسبی حمید فرخ‌نژاد پرده برداشته و گفته بود: «این جهل سیاسی تا کجا؟! همه این‌ها به پول برمی‌گرده؛ به این کار‌ها مزدوری گفته میشه، مزد می‌گیره کار انجام میده. بله خوب می‌دونیم آقای حمید فرخ‌نژاد بالاخره هر مصاحبه‌ای ۱۵۰ پوند در ماه هم رقمی است!»

ریحانه پارسا، بلاگر مبتذل اینستاگرامی، سال گذشته در استوری‌های خود به کاسبی احسان کرمی و برزو ارجمند پرداخته و گفته که این دو سلبریتی در اوج اغتشاشات مشغول کاسبی با خون مردم ایران بودند و روی صفحه اینستاگرام خود گزینه دریافت پول برای دیدن مطالب را فعال کرده‌اند و از آن‌ها با عبارت «جایزه بگیر‌های لعنتی زرنگ» نام برده بود.

کاسبان براندازی به روایت براندازان| افشاگری جنجالی اپوزیسیون علیه مصی علینژاد

شخصی دیگر به نام سام رجبی که به دادزن مجاور مصی علینژاد معروف شده، در اوج اغتشاشات گرفتن وکیل در دادگاه‌ها برای دفاع از حقوق مردم ایران را بهانه جمع آوری کمک نقدی از پیاده نظام براندازان در خارج کرد و از این راه توانست پول زیادی جمع‌آوری کند.

اغلب مبارزان سیاسی در دنیا از دارایی و ثروت خود در مسیر مبارزه سیاسی می‌گذرند، خانواده و نزدیکان را بعضاً از دست می‌دهند یا تبعید و زندانی می‌شوند. اپوزیسیون خارج نشین ایرانی، اما در این راه، روز به روز آورده‌های بیشتری جمع می‌کنند، چه مالی و چه غیر مالی.

زمانی که موج ژست‌های اتحاد اپوزیسیون فروکش کرد و اختلافات به جنگ‌های سایبری و علنی رسید و جمع‌های مثلاً متحد شده، از هم فروپاشید، واکنش کاربران برانداز همین بود که دیگر به لیدر‌ها پول نمی‌رسد و برای همین به جان هم افتاده‌اند.

یکی از آن‌ها نوشت: «خب ظاهراً فاند‌ها (جیره و هدایا) تموم شده و لیدر‌های انقلاب رفتن به کار و زندگی‌شون برسن.» و دیگری نوشت: «جیره اپوزیسیون قطع شد و افتادن به جان هم!»

کاسبی البته همیشه مالی و نقدی نیست؛ پناهندگی، گرین کارت، به رسمیت شناخته شدن به عنوان چهره سیاسی و درست شدن باقی امورات زندگی هم بخشی از کاسبی لیدر‌های برانداز از براندازی است. مثل علی کریمی که مقیم امریکا شد.

یکی از کسانی که در این یک‌سال دلار‌های کلان از سادگی براندازان به جیب زد، «گوگوش» بود. آش کاسبی گوگوش از مرگ مهسا امینی آن‌قدر شور شده بود که بالاخره براندازان به کنسرت‌های او در روز‌های اغتشاشات اعتراض کردند و بعد از اجرای کنسرت سیدنی، گوگوش با شعار «بی‌شرف» از سوی براندازان بدرقه شد. همچنین در کانادا عطر‌هایی فروخته می‌شد که عکس گوگوش و بوی «زن، زندگی، آزادی» در آن تبلیغ می‌شد!

کاسبان براندازی به روایت براندازان| افشاگری جنجالی اپوزیسیون علیه مصی علینژادکاسبان براندازی به روایت براندازان| افشاگری جنجالی اپوزیسیون علیه مصی علینژاد

افشاگری یک مجری شبکه BBC فارسی از «هیچ کس» خواننده فراری برای جنگ‌طلبی خود علیه ملت ایران، کاسبی این لیدر اغتشاشات بود. رعنا رحیم‌پور مجری اخراج شده BBC فارسی خطاب به هیچ کس: «اینکه دوست‌داری به ایران حمله نظامی شود، آیا با ۴۰۰هزار دلاری که گرفتی ربطی دارد یا خیر؟»

مهناز افشار بازیگر ایرانی که در خارج از ایران زندگی می‌کند در ماه‌های گذشته چمدان‌های زن، زندگی، آزادی می‌فروخت!

کاسبان براندازی به روایت براندازان| افشاگری جنجالی اپوزیسیون علیه مصی علینژادکاسبان براندازی به روایت براندازان| افشاگری جنجالی اپوزیسیون علیه مصی علینژاد

یاسمین همسر رضا پهلوی برای سخنرانی در سالروز ‎مهسا امینی بلیت می‌فروشد:۱۵۰ دلار عادی، ۲۵۰ دلار VIP و ۴۵۰دلار کنار شهبانو و صرف ناهار با او۲۵۰ دلار! «دونیت یا همان هدیه، فراموش نشود!»

کاسبی نماینده ایرانی‌تبار مجلس سوئد از براندازان
یک ماه پیش بود که انتشار ویدئویی از علیرضا آخوندی، عضو مجلس سوئد خبرساز شد. او که به دنبال جریان کذایی «زن، زندگی، آزادی» توانست خود را به عنوان یک چهره در میان براندازان مطرح کند، از ماه‌های قبل شروع به جمع آوری کمک مالی از براندازان خارج نشین برای مبارزه با جمهوری اسلامی کرد.

کاسبان براندازی به روایت براندازان| افشاگری جنجالی اپوزیسیون علیه مصی علینژادکاسبان براندازی به روایت براندازان| افشاگری جنجالی اپوزیسیون علیه مصی علینژادکاسبان براندازی به روایت براندازان| افشاگری جنجالی اپوزیسیون علیه مصی علینژاد

ماه قبل، او در برابر این پرسش قرار گرفت که چقدر کمک مالی توانسته جمع آوری کند و آن پول‌ها چه شده و کجاست. او صریح و علنی اعلام کرد که پول‌ها را برای خود برداشته است: «۱۲ هزار یورو نه، ۱۱۰ هزار یورو پول جمع کردیم. با این پول هم زحمت کشیدیم سیاست غرب رو تغییر دادیم!»

افشاگری در مورد کاسبی مصی علینژاد

مصی علینژاد هم از این کاسبی‌ها زیاد کرده است. او علاوه بر اینکه رسماً از دولت امریکا حقوق دریافت می‌کند و توانسته با به رغم بی‌پولی در بدو خروج از ایران، اکنون یک زندگی سطح بالا برای خود در امریکا فراهم کند، کاسبی‌های دیگری هم دارد. از جمله او بابت زندانی که برادرش حتی نرفته بود، در دادگاه‌های امریکا علیه ایران شکایت و درخواست غرامت کرد که از پول‌های بلوکه شده مردم ایران برداشته شود!

یکی از چهره‌های اپوزیسیون فاش کرد مصی علینژاد به اسم مبارزه، تجارت راه انداخته است!

میترا جشنی، از چهره های اپوزیسیون حامی چاهزاده پهلوی در یک برنامه زنده گفت: مصی علینژاد به اسم مبارزه، تجارت راه انداخته است؛ او از طریق پروژه‌های مختلف بودجه‌های هنگفتی را از آمریکایی‌ها دریافت کرده است!

این چهره اپوزیسیون عنوان داشت: علینژاد با پول پاشی‌های دولت آمریکا لشگری توئیتری راه انداخته تا اپوزیسیون مخالف خود را حذف کند.

همچنین امیرعباس فخرآور از چهره‌های برانداز درباره مصی علینژاد دست به افشاگری زد و گفت: «مسیح علینژاد دزد است و حتی برای زندانی که نرفته درخواست ۵۰۰میلیون دلار کرده تا از پول‌های بلوکه‌شده مردم ایران به او بدهند!»

حتی «سالومه» خبرنگار «من‌‎وتو» نیز پیش از این از دلالی مسیح علینژاد پرده برداشته و خبر داده بود که او برای یک فایل صوتی، خواهان مبلغی معادل ۱۰ هزار پوند شده بود.

پس از آن که علینژاد در روندی مخدوش و ادعایی دروغین، پرونده‌ای علیه ایران در دادگاه فدرال تشکیل داد، این دادگاه به نفع او رأی داد و مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران به دلایلی واهی و بر مبنایی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد. این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.

وب‌سایت www. insidegov. com که اکنون از دسترس خارج شده بهمن سال ۱۳۹۶ اسنادی منتشر کرد که نشان می‌داد مسیح علینژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به BBG) وابسته به دولت امریکا منعقد کرده است.

همچنین بنا بر اطلاعات موجود در این سایت، وی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۳ در مجموع ۷۲۷ هزار و ۴۱۰ دلار از دولت امریکا دریافت کرده است. این مبالغ در قالب قرارداد‌های آژانس رسانه‌های جهانی دولت فدرال امریکا به حساب شخصی‌اش واریز شده است و حقوق کارمندی او نیست.

در این گزارش آمده بود که ثروت خالص علینژاد حدود ۵ میلیون است. او در محله «بروکلین» صاحب خانه‌ای با تمام امکانات است که سال ۲۰۱۸ یعنی پیش سال پیش نزدیک به یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها